אומרים שהסטטיסטיקה אינה משקרת. אז מה דעתכם על העובדה ששימוש בצ'אטים של בוטים בוואטסאפ, מגדיל את היקף המכירות של העסק ב67%? האפשרות שהעסק מעניק ללקוח לשירות לקוחות מידי מבלי להמתין, ובטח לאחר תקופת הקורונה, מתבררת כמשמעותית במיוחד ותורמת להגדלת מעגל הלקוחות.
זמינות ונגישות
אחד הדברים המייאשים ביותר בשירות לקוחות היא הסחבת והדרך המפותלת והמייגעת שעל הלקוח לעבור כדי לקבל שירות. סיוע של בוט לוואטסאפ עבור העסק מאפשרת מענה מידי ויעיל לצרכי הלקוח, ועצם העובדה שמדובר בבינה מלאכותית מאפשר מענה של 24 שעות ביממה, חלום של כל לקוח ללא ספק.
חווית לקוח מספקת
דרכי התקשורת של בוט לוואטסאפ הן אחידות עבור כל הלקוחות, מכל העולם ולעיתים בכמה שפות שונות. באפשרותם להציע שירותים ומוצרים שונים, להבין כל לקוח באופן אישי ואפילו לזכור פניות קודמות. כך יוצרים אצל הלקוח חוויה מוצלחת ומומלצת, ומגדילים את הסיכויים לייצר הכנסות נוספות על ידי בניית מאגר של לקוחות חוזרים.
למידה תוך כדי תנועה
מלבד חוויית הלקוח והיתרון האדיר של מענה מסביב לשעון, בוט לוואטסאפ מאפשר למידה של תובנות חיוניות אודות העסק, בהתאם לסקרי שביעות רצון ומענה על שאלות חוזרות של לקוחות העסק. דבר זה מאפשר בקרה ושיפור של השירות שהעסק מספק, דואג להתפתחותו ומשפר את תהליך המכירה והשיווק שלו.