ניהול מוניטין – איך להימנע מאזכורים שליליים ברשת?

נגישות המידע האינסופית שמציעה לנו רשת האינטרנט הפך אותה למקום לבדיקות רקע עבור כל שירות, החל מהזמנת איש מקצוע אל ביתנו ועד בירור קצר על מועמד לראיון עבודה. הרשת מאפשרת הצצה לחייו של עסק או אדם פרטי, לכן סביר שאלו ירצו להשאיר אחריהם רקורד נקי וחף מפרטים שניתן לפרשם לשלילה. 

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין מאפשר שליטה בנרטיב הנוצר לכל ארגון או אדם במרחב האינטרנטי. ישנן מספר דרכים שדרכם ניתן להביא לשיפור המוניטין ברשתות, ולהלן כמה מהן. 

פנייה לגוגל להסרת הביקורת השלילית

בטרם צוללים אל רזי ניהול המוניטין, אחת הדרכים הפשוטות להביא לתוצאה הרצויה היא פנייה לגוגל להסיר תוצאה לא מחמיאה ממנוע החיפוש, שתוביל את המחפשים להיחשף לביקורות שליליות או פרטים לא נעימים אחרים. שיטה זו יעילה בעיקר כאשר מדובר באדם אינדיבידואלי, שכן אם מדובר בחשיפת פרטים אינטימיים על אדם כלשהו מעברו, גוגל ככל הנראה ייעתרו וימחקו את התוצאה.

פרסום באתרי חדשות גדולים

לגוגל אינטרס ברור להציג ולקדם באופן מהיר ומיידי את אתרי החדשות וההפצה הגדולים ברשת. פרסום מאמרים חיוביים באתרים כאלה יבטיחו חשיפה גדולה לתכנים מחמיאים ויקפצו ללא תחרות לאלה המיועדים לחשיפה.

ניתן להיעזר בכל עת באיש מקצוע כאשר מדובר בניהול מוניטין, למשל מקדמי אתרים ומומחים לשיווק דיגיטלי, על מנת להגיע לתוצאות משביעות רצון.

הירשמו לניוזלטר

המלצת העורך